اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
سرخط خبرها

«هتل آتاری» خاطرات دهه شصتی‌ها را زنده می‌کند

  • کد خبر: ۶۱۱۵۴
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
«هتل آتاری» خاطرات دهه شصتی‌ها را زنده می‌کند
شرکت فرانسوی آتاری تصمیم گرفته یک هتل با تمامی امکانات برای دوستداران بازی‌هایش ایجاد کند تا آنها بازی مورد علاقه‌شان را انجام دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، اگر متولد دهه ۵۰ یا ۶۰ باشید احتمالا خاطره‌های خوبی از بازی‌های آتاری دارید.

 

شرکت فرانسوی آتاری تصمیم گرفته تا برای علاقه‌مندان به بازی‌هایش ابتکار جدیدی به خرج دهد: ساخت «هتل آتاری». به این ترتیب که قرار است یک هتل با تمامی امکانات برای دوستداران بازی‌هایش ایجاد کند تا آنها برای چند روزی «غرق» در بازی‌های محبوب آتاری شوند و خاطرات خوششان را زنده کنند.

 

نخستین قرارداد برای ساخت هتل آتاری در جبل الطارق و دوبی منعقد شده است.

 

در این هتل‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید بازی مورد علاقه‌تان را انجام دهید امکانات دیگری از جمله سینما و سالن ورزش نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

شرکت آتاری در سال ۱۹۷۲ کار خود را آغاز کرد اما در سال ۲۰۱۳ تا مرز ورشکستگی رفت، اما با ورود سرمایه‌گذاران جدید جان تازه‌ای در آن دمیده شد.

 

منبع: یورونیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->